INGIN MEMBELI MINYAK WANGI?

INGIN MEMBELI MINYAK WANGI?
Klik imej di atas

Bisou selinap pesawat ke London

Monday, April 8, 2013

 

Bisou

Seekor kucing parsi berusia 7 tahun ditemui hidup biarpun telah dibawa menaiki pesawat tanpa sengaja dari Kaherah, Mesir ke London, Britain oleh pemiliknya minggu lalu.

Kucing bernama Bisou itu telah menyelinap masuk tanpa diketahui oleh pemiliknya, Mervat Ciuti ke dalam beg pakaian sehingga dibawa terbang sejauh 5,472 kilometer.

Kucing itu turut berjaya 'diseludup' melepasi pemeriksaan keselamatan lapangan terbang di Kaherah yang seterusnya diletakkan di bahagian beg selama enam jam penerbangan.

Hal itu hanya diketahui pemiliknya sejurus menerima panggilan daripada saudaranya di Kaherah yang menyatakan bahawa kucing itu telah hilang.

"Selepas mendapat panggilan itu, saya meminta pemandu teksi memberhentikan kereta untuk memeriksa beg itu. Apabila beg dibuka, saya nampak Bisou mengerekot bersama-sama pakaian saya seperti tiada apa yang berlaku," ceritanya.

Wanita itu menjelaskan bahawa dia merasa takjub apabila kucing itu masih hidup biarpun berada dalam kargo dan melalui penerbangan yang jauh.

"Tetapi yang sedihnya, Bisou tidak boleh pulang bersama kerana perlu dikuarantin di London terlebih dulu selama enam bulan," katanya seperti dipetik Daily Mail.

Kosmo!

17 Mac 2013

0 comments: