INGIN MEMBELI MINYAK WANGI?

INGIN MEMBELI MINYAK WANGI?
Klik imej di atas

Mati 1/2 jam

Tuesday, June 16, 2009

 

MICHAEL tersenarai dalam 38 kes sindrom Lazarus di seluruh dunia.

SEBUAH mahkamah majistret di sini diberitahu bagaimana seorang lelaki yang disahkan mati kemudian didapati hidup semula selepas setengah jam, sebelum betul-betul meninggal dunia selang dua hari berikutnya.

Dikenali sebagai sindrom Lazarus, kejadian itu merupakan antara 38 kes direkodkan di serata dunia setakat ini. Pesakit Michael Wilkinson, 23, bagaimanapun menghembuskan nafas terakhir pada 3 Februari lalu.

Mendiang didiagnosis menghidapi serangan jantung setelah ditemui ibunya dalam keadaan terbaring di katil. Doktor yang membuat rawatan awal mengisytiharkan dia sudah mati sebelum nadinya kembali berdenyut 30 minit kemudian.

Penolong jabatan koroner Derek Baker ketika menyoal ibu pesakit, Susan Horrigan, 44, memaklumkan, sebaik anaknya hidup, mendiang dipindahkan ke Royal Preston Hospital di Lancashire.

Pesakit itu ditempatkan di unit rawatan rapi dan menjalani pembedahan kecemasan. Namun keluarga tersebut memberitahu, mereka ketika itu sudah bersedia dengan kemungkinan mangsa meninggal dunia pada akhirnya. - Agensi

Kosmo!

14 Jun 2009

0 comments: