INGIN MEMBELI MINYAK WANGI?

INGIN MEMBELI MINYAK WANGI?
Klik imej di atas

Bahasa makhluk asing

Monday, October 4, 2010

 


KETIKA ditanya tentang UFO, Borischa lantas mengambil kapur dan melukisnya dengan yakin di papan hitam.

"Ia mengandungi enam lapisan. Lapisan paling luar terbina 25 peratus daripada logam tahan lasak, 30 peratus lapisan keduanya diperbuat daripada sesuatu yang menyerupai getah, lapisan ketiga 30 peratus diperbuat daripada logam.

"Selebihnya ialah lapisan magnetik. Jika kami caskan lapisan magnetik ini dengan tenaga, mesin itu boleh terbang ke mana jua di alam semesta," ujarnya.

Diajukan pertanyaan bagaimana dia mengetahui semuanya, kanak-kanak itu berkata: "Ia memang ada dalam diri saya. Kailis. Itu 'hello' dalam bahasa planet saya.

Borischa mendakwa, Marikh telah dilanda oleh malapetaka besar sehingga atmosferanya musnah dan kebanyakan penduduk terkorban. Penduduk yang masih hidup terpaksa tinggal di bawah tanah. Katanya, sebelum malapetaka itu, penduduk Marikh biasa terbang ke Bumi untuk berdagang dan kajian.

Pada masa itu, tamadun Lemuria berlangsung di Bumi. Dia mempunyai rakan di Lemuria yang kemudian terbunuh di depan matanya.

"Satu malapetaka besar telah melanda Bumi. Sebuah batu besar menghentamnya dan rakan saya berada di situ. Saya tidak boleh menyelamatkannya. Kami hanya ditakdirkan bertemu untuk seketika," kata Borischa.

Ditanya mengapa pendaratan kapal angkasa manusia ke Marikh sering gagal, Borischa menjelaskan, Marikh akan mengeluarkan signal khas kepada stesen-stesen pemusnah. Stesen-stesen itu mempunyai radiasi yang merbahaya.

EKSTRA

  • Borischa pernah meramalkan Bumi akan dilanda malapetaka besar pada tahun 2009 dan bencana yang lebih besar pada tahun 2013. Kedua-duanya berkaitan air.
  • Borischa memberitahu, tubuh penduduk Marikh sangat tinggi, berketinggian lebih tujuh meter dan memiliki kualiti yang menakjubkan.
  • Kanak-kanak itu menyertai ekspedisi zon anomali di Medvedetskaya Gryada sejak berumur empat tahun. Dia seperti tidak mahu ketinggalan menyertainya setiap tahun.
  • Ibunya bercerita Borischa amat terkesan dengan apa-apa bencana yang menimpa. Apabila peristiwa kapal selam Kursk meletup dan karam pada tahun 2000, kanak-kanak itu didakwa sakit seluruh badan.

Kosmo!

3 Oktober 2010

0 comments: