INGIN MEMBELI MINYAK WANGI?

INGIN MEMBELI MINYAK WANGI?
Klik imej di atas

Jurugambar amatur rakam gambar UFO

Monday, October 5, 2009

 

IMEJ (dalam bulatan) yang dipercayai objek terbang yang tidak dikenali (UFO) dirakamkan oleh Letten di London.

LONDON - Sebuah objek terbang tidak dikenali (UFO) dikesan terbang melepasi bangunan gereja St. Paul di sini, lapor sebuah akhbar semalam.

Gambar itu dirakamkan oleh jurugambar amatur, Tim Letten semasa dia merakamkan gambar untuk satu pertandingan.

Dia hanya mengetahui objek yang dirakamkan itu ialah UFO selepas gambar tersebut dilihatnya menerusi komputer di rumahnya.

Letten berkata: "Saya merakamkan gambar di sepanjang sungai untuk satu pertandingan. Saya kemudian merakamkan satu objek yang sedang terbang yang pada mulanya saya anggap ia merupakan sebuah kapal terbang.

"Apabila saya pulang, saya meneliti gambar itu dan mendapati ia mungkin UFO." - Agensi

Kosmo!

19 September 2009


0 comments: